Czary Maga od 1 do 3 poziomu
W artykule tym przedstawiam wszystkie dostępne w grze czary, z poziomów 1 - 3 maga oraz efekt ich działania. Wszystko napisane jest w miarę skrótowo jednakże myślę, że każdy się połapię co dany czar robi. Zapraszam do czytania i komentowania.
Poziom 1
1. Zbroja |
|
Zasięg |
0 |
Czas Działania |
Do czasu odwołania przez maga |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Na 1 osobę |
Rzut Obronny |
Brak |
Istota, na którą został rzucony ten czar zyskuje dodatkową obronę, która znika po otrzymaniu 8 obrażeń. Doliczyć do tego należy 1 punkt obrażeń, za każdy poziom maga. |
2. Ociemniałość |
|
Zasięg |
90 stóp + 30 stóp za każdy poziom maga |
Czas Działania |
60 sekund |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Na 1 osobę |
Rzut Obronny |
|
Istota, na którą czar został rzucony ma modyfikator -4 do trafienia, a kiedy jest ona atakowana, atakowany dostaje modyfikator +4 do trafienia. |
3. Zmiennobarwna Kula |
|
Zasięg |
50 stóp |
Czas Działania |
Specjalny |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Na jedną osobę |
Rzut Obronny |
Odporność na Czary |
Przywołuje kulę, której kolor zależy od poziomu maga, która leci w kierunku przeciwnika i zadaje mu obrażenia. |
4. Pięść z Żelaza |
|
Zasięg |
Rzucający |
Czas Działania |
5 sekund + 5 sekund za każdy poziom maga |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Tylko na Bezimiennego |
Rzut Obronny |
Brak |
Jeśli rzucisz ten czar na Bezimiennego zyska on modyfikatory +3 do trafienia i +6 do obrażeń, przy walce pięściami. |
5. Przyjaciele |
|
Zasięg |
Rzucający |
Czas Działania |
5-20 sekund + 5 sekund za każdy poziom maga |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Na 1 osobę |
Rzut Obronny |
Specjalny |
Istota, na którą czar został rzucony otrzymuje +2 - 8 punktów Charyzmy. |
strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
komentarz[76] | |
|
Komentarze do "Czary Maga od 1 do 3 poziomu" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
ShoutBox |
|
|