..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Czary Maga od 1 do 3 poziomu

W artykule tym przedstawiam wszystkie dostępne w grze czary, z poziomów 1 - 3 maga oraz efekt ich działania. Wszystko napisane jest w miarę skrótowo jednakże myślę, że każdy się połapię co dany czar robi. Zapraszam do czytania i komentowania.

Poziom 1


1. Zbroja
Zasięg 0
Czas Działania Do czasu odwołania przez maga
Szybkość 1
Obszar Działania Na 1 osobę
Rzut Obronny Brak

Istota, na którą został rzucony ten czar zyskuje dodatkową obronę, która znika po otrzymaniu 8 obrażeń. Doliczyć do tego należy 1 punkt obrażeń, za każdy poziom maga.


2. Ociemniałość
Zasięg 90 stóp + 30 stóp za każdy poziom maga
Czas Działania 60 sekund
Szybkość 1
Obszar Działania Na 1 osobę
Rzut Obronny

Istota, na którą czar został rzucony ma modyfikator -4 do trafienia, a kiedy jest ona atakowana, atakowany dostaje modyfikator +4 do trafienia.


3. Zmiennobarwna Kula
Zasięg 50 stóp
Czas Działania Specjalny
Szybkość 1
Obszar Działania Na jedną osobę
Rzut Obronny Odporność na Czary

Przywołuje kulę, której kolor zależy od poziomu maga, która leci w kierunku przeciwnika i zadaje mu obrażenia.


4. Pięść z Żelaza
Zasięg Rzucający
Czas Działania 5 sekund + 5 sekund za każdy poziom maga
Szybkość 1
Obszar Działania Tylko na Bezimiennego
Rzut Obronny Brak

Jeśli rzucisz ten czar na Bezimiennego zyska on modyfikatory +3 do trafienia i +6 do obrażeń, przy walce pięściami.


5. Przyjaciele
Zasięg Rzucający
Czas Działania 5-20 sekund + 5 sekund za każdy poziom maga
Szybkość 1
Obszar Działania Na 1 osobę
Rzut Obronny Specjalny

Istota, na którą czar został rzucony otrzymuje +2 - 8 punktów Charyzmy.




strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
komentarz[76] |

Komentarze do "Czary Maga od 1 do 3 poziomu"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.068424 sek. pg: