Amulety
Znajdziecie tu spis amuletów, mikstur i innych przedmiotów, które ulepszą wasze postacie. Nie będzie tu biżuterii, gdyż o tym będzie inny artykuł. Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. Zamieściłem tu tyle informacji ile udało mi się zdobyć. Aha, większość tych amuletów ma czasowe działanie, lub jednorazowe. Wszelkie uzdrawiające mają trwałe, zaś jeśli chodzi o innych to dam informację o tym.
1. Amulet Skrzepu |
|
Działanie |
+9 do punktów życia, +5% do odporności na ataki sieczne, +10% do odporności na ataki kłute |
Ograniczenia |
Brak |
Koszt |
60 |
Kiedy położysz tę błyszczącą i i gładką niby perła kroplę krwi na swym języku, szybko się rozpuści. Dzięki temu Twoja krew zacznie szybciej płynąć w żyłach, a także zwiększy się jej krzepliwość. Wszystkie pomniejsze rany natychmiast zostaną zagojone, a co więcej, w czasie walki, kolejne obrażenia nie będą mieć aż tak zgubnego efektu jak wcześniej, gdyż rany zasklepią się błyskawicznie. |
2. Amulet Krwi |
|
Działanie |
+18 do punktów życia |
Ograniczenia |
Brak |
Koszt |
36 |
Ta twrada i błysząca kropla krwi różni się od swojej młodszej siostry tym, że w momencie rozpuszczenia się na języku, jej działanie jest zdecydowanie większe. Nie daje ona jednak żadnych długotrwałych skutków. |
3. Amulet Serca |
|
Działanie |
+27 do punktów życia, zmniejsza zmęczenie, +10% do odporności na ataki sieczne, +20% do odporności na ataki kłute |
Ograniczenia |
Brak |
Koszt |
240 |
Najstarsza i najlepsza z trzech sióstr. Po położeniu jej na języku i rozpuszczeniu zagoi nawet bardzo ciężkie i krytyczne rany. Dodatkowo dzięki niej postać, która użyła tego amuletu odzyska świeżość i będzie wypoczęta. |
4. Amulet z Krawej Muchy |
|
Działanie |
+3 do punktów życia, przyśpiesza regenerację |
Ograniczenia |
Brak |
Koszt |
300 |
Krwawa mucha to owad pochodzący z Niższych Sfer. Są to bardzo groźne insekty, ponieważ, wiecznie głodne, potrafią w ciągu kilku minut wyssać całą krew człowieka. Są w stanie nawet przebić skórę biesa! Niektórzy wykorzystują je do ściągania zakażonej krwi z chorych osób, inni chcąc zdobyć cenną krew używają ich do jej zdobycia. Potem obezwładniają je zaklęciami i chowają na później. Po jej zjedzeniu, część ran natychmiast się zagoi, wzrośnie także zdolność regeneracji. |
5. Amulet z Trupiej Muchy |
|
Działanie |
Przywołuje czar "Klątwa roju" |
Ograniczenia |
Brak |
Koszt |
240 |
Ten owad wygląda jakby był martwy, choć prawdopodobnie jest to efekt zamrożenia. W momencie zjedzenia amuletu, zostaje uwolniona jego moc. Po krótkim okresie mdłości, z nosa i ust zaczynają wylatywać insekty, którym można rozkazać, by zaatakowały przeciwnika. |
strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
komentarz[65] | |
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
ShoutBox |
|
|