..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Amulety


Znajdziecie tu spis amuletów, mikstur i innych przedmiotów, które ulepszą wasze postacie. Nie będzie tu biżuterii, gdyż o tym będzie inny artykuł. Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. Zamieściłem tu tyle informacji ile udało mi się zdobyć. Aha, większość tych amuletów ma czasowe działanie, lub jednorazowe. Wszelkie uzdrawiające mają trwałe, zaś jeśli chodzi o innych to dam informację o tym.

1. Amulet Skrzepu
Działanie +9 do punktów życia, +5% do odporności na ataki sieczne, +10% do odporności na ataki kłute
Ograniczenia Brak
Koszt 60

Kiedy położysz tę błyszczącą i i gładką niby perła kroplę krwi na swym języku, szybko się rozpuści. Dzięki temu Twoja krew zacznie szybciej płynąć w żyłach, a także zwiększy się jej krzepliwość. Wszystkie pomniejsze rany natychmiast zostaną zagojone, a co więcej, w czasie walki, kolejne obrażenia nie będą mieć aż tak zgubnego efektu jak wcześniej, gdyż rany zasklepią się błyskawicznie.


2. Amulet Krwi
Działanie +18 do punktów życia
Ograniczenia Brak
Koszt 36

Ta twrada i błysząca kropla krwi różni się od swojej młodszej siostry tym, że w momencie rozpuszczenia się na języku, jej działanie jest zdecydowanie większe. Nie daje ona jednak żadnych długotrwałych skutków.


3. Amulet Serca
Działanie +27 do punktów życia, zmniejsza zmęczenie, +10% do odporności na ataki sieczne, +20% do odporności na ataki kłute
Ograniczenia Brak
Koszt 240

Najstarsza i najlepsza z trzech sióstr. Po położeniu jej na języku i rozpuszczeniu zagoi nawet bardzo ciężkie i krytyczne rany. Dodatkowo dzięki niej postać, która użyła tego amuletu odzyska świeżość i będzie wypoczęta.


4. Amulet z Krawej Muchy
Działanie +3 do punktów życia, przyśpiesza regenerację
Ograniczenia Brak
Koszt 300

Krwawa mucha to owad pochodzący z Niższych Sfer. Są to bardzo groźne insekty, ponieważ, wiecznie głodne, potrafią w ciągu kilku minut wyssać całą krew człowieka. Są w stanie nawet przebić skórę biesa! Niektórzy wykorzystują je do ściągania zakażonej krwi z chorych osób, inni chcąc zdobyć cenną krew używają ich do jej zdobycia. Potem obezwładniają je zaklęciami i chowają na później. Po jej zjedzeniu, część ran natychmiast się zagoi, wzrośnie także zdolność regeneracji.


5. Amulet z Trupiej Muchy
Działanie Przywołuje czar "Klątwa roju"
Ograniczenia Brak
Koszt 240

Ten owad wygląda jakby był martwy, choć prawdopodobnie jest to efekt zamrożenia. W momencie zjedzenia amuletu, zostaje uwolniona jego moc. Po krótkim okresie mdłości, z nosa i ust zaczynają wylatywać insekty, którym można rozkazać, by zaatakowały przeciwnika.




strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
komentarz[65] |

Komentarze do "Amulety"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.043239 sek. pg: