>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Zadania w Niższej Dzielnicy i Dzielnicy Urzędników
W artykule tym przedstawiam zadania, jakie napotkacie w czasie zwiedzania Niższej Dzielnicy i Dzielnicy Urzędników. Jestem prawie pewien, że wypisałem wszystkie zadania, aczkolwiek jakieś mogło mi umknąć. Mam nadzieję, że będzie się wam to dobrze czytało. Wszystkie tytuły i opisy zadań są mojego autorstwa. Zapraszam do czytania i komentowania.
Niższa Dzielnica
1. Znajdź Ravelę
Po wejściu do Niższej Dzielnicy Morte zostanie porwany. By go odzyskać musisz pójść do zrujnowanego domu na południu lokacji. Spotkasz tam Lotara, który powie ci, że odda Mortego za jakąś inną czaszkę. Zależnie od tego co masz, możesz mu dać czaszkę Soego, albo Posępnego Hargrimma. Kiedy Morte do ciebie wróci, pogadaj z Lotarem o swej nieśmiertelności. Poradzi ci on byś odnalazł wiedźmę Ravelę. By zdobyć klucz do jej Labiryntu musisz zdobyć jakąś część jej córki, którą jest Kesai - Serris, którą znajdziesz w Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych, a także musisz odebrać swoje rzeczy od Nadlilina w Wielkiej Kuźni. Gdy już będziesz wszystko mieć otwórz portal i wejdź do Labiryntu Raveli.
2. Dokumenty Tristy
Porozmawiaj z niewolnicą Tristą i dowiedz się od niej, że jest niewinna. By zdobyć dowody na to twierdzenie idź do Lenny'ego i mówiąc, że przysłał cię Byron Szpicer wyegzekwuj od niego dokumenty. Idź z nimi do Derana. Trista jest wolna.
3. Abiszai
Porozmawiaj z magiem Sebastionem, który zleci ci zabicie abiszai o imieniu Gorsuk. Znajdziesz go niedaleko Wieży Oblężniczej. Po wykonaniu zadania wróć do maga, od którego uzyskasz +2 do Charyzmy.
4. 100 Ulotek
Porozmawiaj z Giltspurem i zapytaj czy ma jakieś zadania. Da ci ulotkę i powie żebyś poszedł z nią do Penna Szydercy w Drukarni, z prośbą o skopiowanie jej w liczbie stu. Wróć do Giltsupra, a otrzymasz następne zadanie.
5. Wiadomość dla Keldora
Tym razem Giltspur powie żebyś zaniósł wiadomość Keldorowi, który jest w Wielkiej Kuźni. Wróć jeszcze raz do Giltsupra, a otrzymasz kolejne zadanie.
6. Ulotka
To już ostatnie zadanie od Giltspura. Tym razem zostaniesz poproszony o zaniesienie ulotki do Barkisa, właściciela Karczmy pod Gorejącym Człekiem.
7. Wykucie Przedmiotu
Porozmawiaj z Keldorem w Wielkiej Kuźni i powiedz, że chcesz przystąpić do Bogowców. Da ci on kilka zadań. Pierwszym jest wykucie własnej broni. Idź i kup u Nadlilina wszystkie potrzebne rzeczy, a następnie podejdź do jednego z pieców i wykuj broń, po czym wróć i pochwal się Keldorowi.
8. Morderstwo Avildona
Porozmawiaj ponownie z Keldorem, a ten poprosi cię byś zbadał sprawę śmierci jednego z kowali, o imieniu Avildon. Można to zrobić na kilka sposobów. O tym jak wykonasz zadanie, zadecyduj sam.
9. Sandoz
To już ostatnie zadanie. Pogadaj ponownie z Keldorem. Tym razem musisz odwieść od samobójstwa Sandoza. Możesz to zrobić na kilka sposobów. Po pierwsze możesz sam poszukać rozwiązania i przekonać Sandoza, że nie warto umierać. Innym sposobem jest porozmawianie z jego córką Sarossą i przekonanie jej, by ci pomogła. Kiedy to zrobisz, zostaniesz członkiem frakcji Bogowców.
10. Fiolka ze skórą i krwią
Porozmawiaj z Nilem Xanderem w Wielkiej Kuźni. Powie ci on, że w przeszłości zleciłeś mu budowę Kreatora Snów. Jednak by to zrobić potrzebuje trzech rzeczy. Pierwszą z nich jest fiolka z twoją skórą i krwią. Idź do Dzielnicy Urzędników, wejdź do Apteki i pogadaj z Pestle. Razem z fiolką wróć do Xandera.
11. Klatka dla Ptaków
Tym razem Xander wyśle cię byś mu przyniósł klatkę dla ptaków. Zdobędziesz ją w Wieży Oblężniczej. By się do niej dostać pogadaj z człowiekiem o imieniu Lazlo, który jest na targowisku. Wejdź do Wieży, pogadaj z Pieścimetalem i weź od niego klatkę, którą zanieś Xanderowi.
12. Poduszka do Trumny
Ostatnią rzeczą potrzebną do budowy Kreatora Snów jest poduszka z trumny. Udaj się do domu w południowo - wschodniej części lokacji. Pogadaj tam z Hamrysem, który wyśle cię do Magazynu. Zdobędziesz tam poduszkę, którą musisz zanieść Xanderowi. Otrzymasz wtedy od niego pióro, które jest kluczem do drzwi w Wielkiej Kuźni, znajdującym się w południowo - zachodniej ścianie głównej sali. Wejdź tam i poczytaj o swoich snach.
13. Przyjaciel Kariny
Porozmawiaj z Kariną, którą spotkasz na Targowisku. Powie ci ona, że szuka przyjaciela. Pogadaj teraz ze strażnikiem przy drzwiach, o imieniu Korvus, który powie, że Karina mu się bardzo podoba. Powiedz mu, iż szuka ona przyjaciela. Zadanie wykonane.
strony: [1] [2] |
komentarz[84] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Zadania w Niższej Dzielnicy i Dzielnicy Urzędników" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
ShoutBox |
|
|