..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Czary Maga od 4 do 6 poziomu

Ten artykuł traktować będzie o czarach maga, na poziomach 4 - 6 i efekcie ich rzucenia. Mam nadzieję, że wszyscy się połapią w skrótowych opisach. Zapraszam do czytania i komentowania.

Poziom 4


1. Czarna Kula
Zasięg 30 stóp
Czas Działania 10 sekund
Szybkość 4
Obszar Działania Na wszystkie istoty zanjdujące się w odległości 10 stóp
Rzut Obronny Specjalny

Tworzy sferę mocy, która zadaje na obszarze działania 1 - 4 punktów obrażeń. Doliczyć do tego trzeba +1 punkt obrażeń za każdy poziom maga.


2. Zamęt
Zasięg 120 stóp
Czas Działania 10 sekund + 1 sekunda za każdy poziom maga
Szybkość 4
Obszar Działania Na wszystkie istoty znajdujące się w odległości 60 stóp
Rzut Obronny Odporność na Czary

Istoty, na które czar zostanie rzucony mogą zacząć chodzić bez celu, mogą stać w miejscu, mogą zaatakować najbliższą istotę, lub mogą działać normalnie.


3. Pociski Mocy
Zasięg 90 stóp + 5 stóp za każdy poziom maga
Czas Działania Natychmiastowy
Szybkość 4
Obszar Działania Na kilka istot
Rzut Obronny Specjalny

Tworzy magiczne pociski, które zadają przeciwnikom 2 - 8 punktów obrażeń.


4. Wzmocniona Siła
Zasięg Dotknięta istota
Czas Działania 5 sekund za każdy poziom maga
Szybkość 4
Obszar Działania Na 1 istotę
Rzut Obronny Brak

Zaklęcie to może wzmocnić siłę postaci do maksimum 25.


5. Zdjęcie Klątwy
Zasięg Dotknięta istota
Czas Działania Natychmiastowy
Szybkość 4
Obszar Działania Na 1 istotę
Rzut Obronny Brak

Zdejmuje przekleństwo ciążące na danej istocie, jednocześnie nie zdejmując klątwy z przedmiotu.




strony: [1] [2] [3]
komentarz[36] |

Komentarze do "Czary Maga od 4 do 6 poziomu"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.277129 sek. pg: