Czary Kapłana od 1 do 6 poziomu
W tym artykule przedstawiam wszystkie czary kapłana oraz efekt ich działania. Mam nadzieję, że będziecie wiedzieć o co chodzi w niezbyt rozbudowanych opisach. Zapraszam do czytania i komentowania.
Poziom 1
1. Błogosławieństwo |
|
Zasięg |
180 stóp |
Czas Działania |
30 sekund |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Sześcian o boku 50 stóp |
Rzut Obronny |
Brak |
Istoty przyjazne, które stoją w zasięgu działania czaru otrzymują modyfikatory +1 do trafienia i +1 do rzutów obronnych. |
2. Leczenie Lekkich Ran |
|
Zasięg |
0 |
Czas Działania |
Natychmiastowy/Trwały |
Szybkość |
8 |
Obszar Działania |
Dotknięta Istota |
Rzut Obronny |
Brak |
Przywraca postaci, na którą czar został rzucony 8 punktów życia. |
3. Klątwa |
|
Zasięg |
180 stóp |
Czas Działania |
30 sekund |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Teren o promieniu 50 stóp |
Rzut Obronny |
Brak |
Istota, na którą czar został rzucony otrzymuje modyfikatory -1 do trafienia i -1 do rzutów obronnych. |
4. Wykrycie Zła |
|
Zasięg |
0 |
Czas Działania |
50 sekund + 25 sekund za każdy poziom kapłana |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Rzucający |
Rzut Obronny |
Brak |
Istota, na którą czar został rzucony wykrywa wszystkie złe emanacje wysyłane przez istoty stojące w zasięgu działania czaru. |
5. Aureola Mniejszego Odkrycia |
|
Zasięg |
240 stóp |
Czas Działania |
20 sekund za każdy poziom kapłana |
Szybkość |
1 |
Obszar Działania |
Teren o promieniu 40 stóp |
Rzut Obronny |
Brak |
Wrogie istoty, które znajdują się w zasięgu działania czaru otrzymują modyfikator +2 do klasy pancerza. |
strony: [1] [2] [3] [4]
komentarz[55] | |
|
Komentarze do "Czary Kapłana od 1 do 6 poziomu" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
ShoutBox |
|
|