..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Broń strzelająca


Ten artykuł przybliży wam wszystkie rodzaje broni strzelających jakie można napotkać w grze. Mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. Jeśli jednak tak się stało, postaram się w miarę możliwości uzupełnić braki.

1. Kusze Nordoma
Obrażenia Zależą od amunicji
Umagicznienie +1
Specjalne +1 do TraKO
Szybkość 10
Waga 7
Ograniczenia Może używać tylko Nordom

Kusze Nordoma to tak naprawdę dwa Duchy Trybów. Opiekują się one wszystkimi mechanizmami i przekładniami, które napędzają ojczystą sferę Nordoma - Mechanus oraz mogą zamieniać się w dowolne rzeczy. Wygląda na to, że uciekły one stamtąd razem z Nordomem. Jest to możliwe, ponieważ „Duchy Trybów” kochają wszelką mechanikę, ale niezbyt lubią pracować dla Modronów. Dlatego też czasem decydują się na opuszczenie ich, w celu zaznania przygód w Sferach. Ponieważ mogą one wytworzyć dowolne ilości amunicji, Nordom może strzelać bez żadnych ograniczeń, chyba że chce zmienić bełty na lepsze. Wydawać się też może, że kusze rozmawiają ze sobą, jednak nie można zrozumieć o czym mówią.


2. Bełty do Kuszy Nordoma
Obrażenia 2 - 5
Umagicznienie Brak
Specjalne +1 do TraKO
Szybkość 10
Waga 0
Ograniczenia Może używać tylko Nordom

Amunicję tę wytwarzają dla Nordoma „Duchy Trybów”, które mogą jej produkować nieograniczone ilości. Dlatego też zawsze gdy jeden bełt zostanie wystrzelony, następny czeka już, gotowy do ponownego ataku. Kiedy trafią już w cel, znikają. Jeśli zaś przeciwnik ma na sobie metalową zbroję, bełty rozłupują jej kawałek oraz zmniejszają klasę pancerza atakowanej istoty.


3. Bełty Świszczącej Zagłady
Obrażenia 4 - 16
Umagicznienie +2
Specjalne +2 do TraK0
Szybkość 10
Waga 0
Ograniczenia Brak

W amunicji tej zaklęta została wielka potęga Pandemonium. Dodatkowo wzmocniono ją żywiołami powietrza. Po trafieniu w cel, grot się rozpada, zaś uwolniona siła atakuje przeciwnika i zadaje mu spore obrażenia.




strony: [1] [2] [3]
komentarz[49] |

Komentarze do "Broń strzelająca"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.024459 sek. pg: