..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Zadania w innych lokacjach



Ten artykuł jest poświęcony zadaniom jakie możecie, bądź też musicie rozwiązać w pozostałych lokacjach gry. Możliwe, że kilka pominąłem, jeśli tak postaram się uzupełnić. Wszystkie tytuły i opisy zadań są mojego autorstwa. Tymczasem zapraszam do czytania i komentowania.

1. Poszukiwania Devy

Kolejne zadanie z serii tych, które musisz wykonać. W czasie rozmowy, Ravela powie ci o devie, którego powinieneś odnaleźć by dowiedzieć się czegoś o swojej śmiertelności. Kiedy wyjdziesz z Labiryntu trafisz do Klątwy. Idź do Karczmy "U Bramy Zajazdów", zaraz na prawo i pogadaj z Plugawym Barsem. Powie ci on, że deva jest w więzieniu pod Klątwą i aby się tam dostać musisz znać klucz. By go zdobyć musisz porozmawiać z pięcioma osobami i wyświadczyć im przysługę. Kiedy to zrobisz, udaj się do podziemi Klątwy i znajdź tam devę.

2. Córka Barsa

To pierwsze zadanie z pięciu, które musisz wykonać by odnaleźć devę. Porozmawiaj z Marquezem, którego spotkasz w Gospodzie „Brama Zdrajców”. Poprosi cię on byś uratował córkę Barsa. Idź do Wewnętrznej Klątwy, zabij tam kogo trzeba i uratuj w ten sposób Jasilię. Marquez da ci część klucza i odeśle cię do Kitly.

3. Kłótnia Rodzinna

Porozmawiaj z Kitlą, którą spotkasz w Gospodzie „Brama Zdrajców”. Poprosi cię ona o rozwiązanie kłótni rodzinnej pomiędzy kowalem, a gorzelnikiem. Chodzi jej o to by obaj oddali jej pieniądze, które im pożyczyła. Możesz zabić ich obu, możesz ich pogodzić, możesz zabrać im kawałki testamentu i oddać je Kitly. Decyzja należy do ciebie. Po wykonaniu zadania dostaniesz część klucza oraz zostaniesz odesłany do Nabata.

4. Dozorca Śmietniska

Porozmawiaj z Nabatem, którego spotkasz w Gospodzie „Brama Zdrajców”. Poprosi cię on żebyś ochronił Kysego, właściciela tutejszego wysypiska śmieci. Pogadaj z nim, dowiesz się że głównym zbirem jest Wernet, którego znajdziesz w Wewnętrznej Klątwie. Powie ci on żebyś się nie wtrącał. Wróć do Kysego i obroń go przed napastnikami. Po wykonaniu zadania wróć do Nabata, który da ci część klucza i skieruje cię tym razem do Dallana.

5. Człowiek Rządzący Miastem

Porozmawiaj z Dallanem, którego spotkasz w Gospodzie „Brama Zdrajców”. Poprosi cię on żebyś pomógł jednemu z ludzi rządzących miastem. Anizjusza znajdziesz w Wewnętrznej Klątwie. Poprosi cię on o skompromitowanie Sjaby, która jest jego przeciwnikiem politycznym. Porozmawiaj z nią i powiedz Kapitanowi Straży o tym, że Sjaba planuje zabicie Anizjusza. Po wykonaniu zadania udaj się do Allana, który da ci następną część klucza, a także skieruje cię do Dony Kiszał.

6. Bies

Porozmawiaj z Doną Kiszał, którą spotkasz w Gospodzie „Brama Zdrajców”. Poprosi cię ona byś uwolnił biesa, który jest w pobliskim spichlerzu. Idź tam i uwolnij biesa, w zamian żądając jego miecza. Po wykonaniu zadania wróć do Dony Kiszał, która da ci ostatnią część klucza. Teraz idź do Plugawego Barsa i powiedz, że jesteś gotowy. Trafisz do Podziemi Klątwy.

7. Zabij Gereletha

Porozmawiaj z Voorszą, którego spotkasz w Podziemiach Klątwy. Poprosi cię on zabicie gereletha o imieniu Grist. Gdy to zrobisz wróć do Voorszy i po krótkiej rozmowie zabij zdrajcę.

8. Uwolnij Triasa

Kiedy dostaniesz się do devy, porozmawiaj z nim. Powie ci on, że nazywa się Trias i że nie może ci nic powiedzieć jeśli będzie zakuty w kajdany. Wyśle cię do innej części Więzienia, byś przyniósł mu jego miecz. Po zabiciu wszystkich strażników i zdobyciu miecza wróć do Triasa i daj mu jego miecz. Dzięki temu będziesz mógł z nim porozmawiać o twej śmiertelności.

9. Znajdź Fhjulla Rozdwojonego Języka

W czasie rozmowy Trias poradzi ci byś znalazł Fhjulla Rozdwojonego Języka. W tym celu musisz udać się do Krain Zewnętrznych i tam wejść do jego domu. Posiada on sporo informacji na temat twojej śmiertelności.


Boromir.
komentarz[43] |

Komentarze do "Zadania w innych lokacjach"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022795 sek. pg: