..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Czary Maga od poziomu 7 do 9

W tym artykule przedstawiam czary od 7 do 9 poziomu, jakich może się nauczyć mag oraz efekty ich działania. Mam nadzieję, że wszystko będzie jasne. Zapraszam do czytania i komentowania.

Poziom 7


1. Nawałnica Kwasu
Zasięg 75 stóp
Czas Działania Natychmiastowy
Szybkość 7
Obszar Działania Obszar o promieniu 10 stóp za każdy poziom maga
Rzut Obronny 1/2

Tworzy burzę kwasową, która zadaje przeciwnikom 1 - 6 punktów obrażeń. Udany rzut obronny sprawia, że istota otrzymuje tylko połowę obrażeń.


2. Nawałnica Ostrzy
Zasięg 75 stóp
Czas Działania Natychmiastowy
Szybkość 7
Obszar Działania Obszar o promieniu 10 stóp za każdy poziom maga
Rzut Obronny 1/2

Tworzy kawałki lodu, które zadają przeciwnikom 1 - 8 + 2 - 20 punktów obrażeń.


3. Stygijska Lodowa Nawałnica
Zasięg 50 stóp
Czas Działania Specjalny
Szybkość 7
Obszar Działania Obszar 50x50 stóp
Rzut Obronny Specjalny

Tworzy magiczną burzę, która zadaje wszystkim widocznym przeciwnikom 8 - 64 punktów obrażeń. Po otrzymaniu obrażeń, istota musi wykonać rzut obronny, który jeśli się nie uda sprawi, że postać będzie otumaniona na 5 - 30 sekund.


4. Strażnicza Opończa
Zasięg Rzucający czar
Czas Działania 50 sekund + 5 sekund za każdy poziom maga
Szybkość 7
Obszar Działania 1 istota
Rzut Obronny Brak

Gdy mag rzuci na siebie ten czar, będzie chroniony przed większością ataków fizycznych. Przeciwny będą musieli pomyślnie wykonać rzut obronny przeciw czarom, z modyfikatorem -4, by trafić czarodzieja. Mimo powłoki, mag nadal może rzucać zaklęcia.


Poziom 8


1. Pocisk Śmierci
Zasięg 100 stóp
Czas Działania Natychmiastowy
Szybkość 8
Obszar Działania 1 istota
Rzut Obronny Specjalny

Przyzywa magiczny pocisk, który w razie - 60 punktów obrażeń.




strony: [1] [2] [3]
komentarz[58] |

Komentarze do "Czary Maga od 7 do 9 poziomu"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.025154 sek. pg: