..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Pozostałe lokacje



W tym artykule przedstawiam wszystkie inne lokacje, do których będziesz mógł trafić w grze Planescape: Torment. Opisy nie są zbytnio długie, bo można napisać na przykład o Zrujnowanej Klątwie? Ale mam nadzieję, że zawarłem wszystkie potrzebne i ciekawe informacje oraz, że tekst będzie się wam podobać. Zapraszam do czytania i komentowania.

Labirynt Raveli

Tego miejsca szukałeś bardzo długo. Jest to labirynt zrobiony z różnych dziwnych roślin. Wszędzie aż roi się od groźnych potworów takich jak Traigity, a potem Cienie. W samym zaś środku tego miejsca spotkasz nocną wiedźmę Ravelę, która zna odpowiedzi na część dręczących cię pytań. Po rozmowie i zabiciu Raveli będziesz musiał pokonać wspomniane przed chwilą Cienie, by dostać się do portalu, który przeniesie cię do Klątwy.

Klątwa

Na początku trafisz do Zewnętrznej Klątwy. Jak się już pewnie zorientowałeś miasto to wygląda kompletnie inaczej niż Ul, żyją tu inni, znacznie biedniejsi ludzie. Dookoła pełno jest zbójców, którzy czekają na poszukiwaczy przygód, by ograbić ich. Mimo, że są tu Strażnicy, to jednak jak widać nie udaje im się zapanować nad chaosem w mieście. Najważniejszym miejscem jest tu Zajazd "U Bramy Zdrajców", gdzie zdobędziesz informacje jak odnaleźć devę, o którym wspomniała ci Ravela. Jest to centrum życia Klątwy, spotkasz tu wielu dziwnych ludzi, będziesz mógł się przespać, kupić różne rzeczy. Innym budynkiem, do którego warto zajrzeć jest Dom Kowala, gdzie kupisz lub sprzedasz bronie. Możesz też wejść do podziemi, poprzez ogromne śmietnisko, które znajduje się na południu lokacji. Jest tu też Spichlerz, do którego będziesz tak czy siak musiał wejść, by uwolnić stamtąd biesa. Drugą częścią miasta jest Wewnętrzna Klątwa. Znajduje się tu między innymi dom Gorzelnika, gdzie będziesz musiał pójść, by wykonać jedno z zadań, związanych ze znalezieniem devy. Są tu też koszary, gdzie możesz porozmawiać ze strażnikami, a także budynek Rady Miasta, do którego nie możesz jednak wejść. Gdy już zdobędziesz klucz, będziesz mógł wreszcie zejść do Podziemi Klątwy. Musisz uważać bo jest tam bardzo niebezpiecznie. Miejscem, gdzie musisz iść jest więzienie pełne strażników, gdzie uwięziony jest poszukiwany przez ciebie deva. Z Podziemi będziesz mógł wyruszyć do Krain Zewnętrznych.

Krainy Zewnętrzne

Jest to mała lokacja, ale pełna potworów. Na samym środku znajduje się wielki szkielet, pod którym mieszka Fhjull Rozdwojony Język. Musisz z nim porozmawiać, gdyż ma on kilka informacji na temat twojej śmiertelności. Gdy już to zrobisz będziesz mógł udać się do Baator, a potem opuścić Krainy Zewnętrzne.

Baator

Ta lokacja jest chyba najniebezpieczniejsza w całej grze, poza Fortecą Żalu. Aż roi się tu od abiszai różnych kolorów, które bynajmniej nie mają przyjacielskich zamiarów względem twojej drużyny. Baator swoim wyglądem przypomina piekło, prawdę mówiąc nic dziwnego. Nie ma tu nic ładnego i jest bardzo niebezpiecznie. Trafiłeś tu jednak po to, by porozmawiać ze Słupem Czaszek. Zdobędziesz dzięki temu nowe informacje oraz dowiesz się, że musisz ponownie znaleźć Triasa, który cię zdradził, gdyż on wie gdzie szukać Fortecy Żalu. Dowiedz się jeszcze jak opuścić tą lokację, wróć do Krain Zewnętrznych skąd trafisz do Tartaru.

Tartar

Jak się właśnie dowiedziałeś Klątwa została zniszczona, a jej resztki znajdują się właśnie w Tartarze. Jest to kolejna bardzo nieprzyjemna lokacja. W Zniszczonej Klątwie panuje wielki chaos, spowodowany działaniami Triasa. Na ulicach pełno jest potworów, ludzie się kłócą i zabijają. Musisz więc wejść do budynku, który tu stoi, czyli do Administracji Klątwy. Po tym jak pokonasz Triasa będziesz mógł z powrotem wrócić do Ula.

Forteca Żalu

Jest to twierdza, do której możesz trafić tylko żałując za swoje grzechy, a wejście do niej znajduje się w Kostnicy. Forteca Żalu to miejsce gdzie przebywają Cienie, chcące cię zabić, gdyż są to duchy zmarłych ludzi, którzy zginęliby Bezimienny mógł żyć dalej. Tutaj też spotkasz Deionarrę, swoje poprzednie wcielenia i Istotę Wiekuistą, czyli twoją śmiertelność. Rozstaniesz się tu ze swoimi towarzyszami i pójdziesz odpokutować swoje winy na Wojnie Krwi. Żeby to zrobić będziesz jednak musiał wcześniej pokonać wspomniane już Cienie, jest to więc najniebezpieczniejsza lokacja w całej grze.

Labirynt Modronów

Jest to lokacja, do której trafienie zależy wyłącznie od ciebie. W tym celu musisz kupić w Sklepie z Osobliwościami Kostkę Modrona i porozmawiać z Modronami w Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Będziesz tu mógł zwiedzić labirynt pełen przeciwników. Kiedy ustawisz poziom na najtrudniejszy spotkasz w końcu Nodroma, którego będziesz mógł przyłączyć do swojej drużyny.


Boromir.
komentarz[37] |

Komentarze do "Pozostałe lokacje"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.141221 sek. pg: