..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Dak'kon

Rasa
Githzerai
Płeć
Mężczyzna
Profesja
Mag/Wojownik
Siła
17
Kondycja
16
Zręczność
16
Inteligencja
13
Mądrość
13
Charyzma
13

Dak'kon to Githzerai. Spotkasz go w Gospodzie Pod Gorejącym Człekiem. Po krótkiej rozmowie będziesz mógł go przyłączyć do swojej drużyny. Od tej chwili, bez słowa sprzeciwu, będzie wykonywać to co zechcesz i pójdzie wszędzie tam gdzie ty, niejednokrotnie bardzo pomagając w starciach z przeciwnikami.

Jak się wkrótce przekonasz jest to bardzo dziwna i tajemnicza postać. Bardzo nie lubi mówić o swojej przeszłości, dba też byś jak najmniej się dowiedział o jego powiązaniach z tobą, na przykład poprzez zmienianie wypowiedzi Upadłego, w czasie twojej rozmowy z tym Dabusem. Mimo to uda ci się ustalić, że jedno z twoich wcześniejszych wcieleń spotkało Dak'kona i uratowało mu życie. Jak się okaże nie traktowałeś go zbyt dobrze, bo Dak'kon był twoim niewolnikiem. To dlatego podąża za tobą, robi to co ty i jest ci bezgranicznie wierny. Dak'kon miewa często dziwne poglądy. Przywiązuje dużą wagę do słowa "poznanie". Uważa, że ciężko jest siebie samego poznać i że można osiągnąć to poprzez analizę nie zadanych przez siebie pytań. Potrafi jednak bardzo dobrze doradzić, a także ciekawie opowiedzieć o swoich rodakach. Posiada dziwny przedmiot, Krąg Zerthimona, który jak się okaże dało mu twoje poprzednie wcielenie. Jeśli twój Bezimienny zostanie magiem będzie mógł nauczyć się zaklęć ze wszystkich kręgów, a także umożliwi mu to stworzenie kolejnych kręgów i nauczenie zaklęć, które w wyniku tego powstaną siebie i Dak'kona.

Dak'kon jest dwuklasowcem. Jest jednocześnie bardzo dobrym magiem i świetnym wojownikiem. Posiada wspaniałą broń, Karach, które zmienia się wraz ze zwiększaniem się poziomu tej postaci. Za każdym razem, gdy Dak'kon zwiększa swoje umiejętności, jego miecz staje się jeszcze groźniejszą bronią, gdyż zadaje znacznie więcej obrażeń niż na początku. Do tego Dak'kon jest bardzo silny i wytrzymały, dzięki czemu jest idealną postacią do walki wręcz. Potrafi w pojedynkę poradzić sobie z dobrej klasy przeciwnikiem. Posiada sporo punktów życia, a także ciężej go trafić, niż innych dzięki czemu rzadko ginie. Dak'kon jest też bardzo dobrym magiem. Żeby stał się jeszcze potężniejszy należy zwiększyć za pomocą tatuaży jego inteligencję, by mógł zapamiętywać więcej czarów na wyższych poziomach. Dzięki jego zdolnościom będziesz mógł identyfikować magiczne przedmioty, które znajdziesz, a także zwiększać zdolności bojowe poszczególnych członków drużyny, lub też osłabiać wrogów. Jeśli Bezimiennemu uda się zostać magiem, to dzięki Dak'konowi będzie mógł on swobodnie się przemieszczać pomiędzy profesją maga i wojownika.

Dak'kon jest chyba najlepszą postacią, jaką możesz dołączyć do drużyny w całej grze. Dzięki swojej wszechstronności, wielkim umiejętnościom bitewnym i znajomości dużej liczby czarów jest on bohaterem, którego wręcz trzeba mieć.


Boromir.
komentarz[34] |

Komentarze do "Dak'kon"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019541 sek. pg: