..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Nie - Sława

Rasa
Sukkub
Płeć
Kobieta
Profesja
Kapłan
Siła
13
Kondycja
16
Zręczność
16
Inteligencja
16
Mądrość
16
Charyzma
19

Nie - Sławę spotkasz dopiero w Dzielnicy Urzędników. Jest ona właścicielką Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Wpierw, po krótkiej rozmowie, poprosi cię ona byś porozmawiał ze wszystkimi uczennicami Przybytku. Kiedy już to zrobisz(a będziesz się musiał trochę nabiegać), stanie się ona członkiem twojej drużyny, oczywiście jeśli zechcesz.

Nie - Sława nie miała kontaktu z twoimi poprzednimi wcieleniami. Podróżuje z tobą ponieważ chce zaznać przygody, chce spotkać coś nowego. W kłótniach z Anną da się poznać jako spokojna i niekłótliwa osoba. Nie - Sława to bardzo miła i inteligentna osoba, która wiele wie, przez co można z nią prowadzić ciekawe dyskusje, na najróżniejsze tematy. Chce pomóc ci w poznaniu samego siebie, w odnalezieniu odpowiedzi na wszystkie dręczące cię pytania. Prowadzi pamiętnik, którego jednak nie chce ci pokazać. Kiedy o to prosisz uśmiecha się tajemniczo i mówi, że dama musi mieć swoje sekrety. Bardzo ciężko jest ją wyprowadzić z równowagi, ale też potrafi się przestraszyć i uciec z pola walki, jeśli otrzyma za duże obrażenia. Nie - Sława jest członkiem frakcji Czuciowców, co oznacza że jest ona empirystką świata Planescape. Uważa, że jedynym sposobem na poznanie wszechświata są zmysły.

Nie - Sława to jedyny kapłan w grze. Co więcej, nie masz możliwości sam stania się kapłanem, więc postać ta bardzo się przydaje w drużynie. Jest jej właściwie niezbędna. Dzięki swoim czarom leczniczym, sprawia że możesz wydać trochę mniej pieniędzy na mikstury, a nie raz i nie dwa, Nie - Sława będzie ostatnią deską ratunku, gdy po zużyciu wszystkich mikstur zapomnisz uzupełnić braki i ruszysz do jakiejś niebezpiecznej lokacji. Co więcej, Nie - Sława posiada czar wskrzeszania, co w połączeniu ze specjalnymi umiejętnościami Bezimiennego umożliwia natychmiastowe przywracanie do życia postaci, które poniosły śmierć w walce. Nie - Sława posiada też w swym arsenale czary atakujące, jak choćby Młot Duchowy, czy Wezwanie Pioruna. Posiada też przydatny czar Rozmowy z Umarłymi. Niestety na tym się kończą zdolności Nie - Sławy. Jest ona beznadziejna w walce wręcz, nie może używać broni, a swoimi pięściami nie zadaje zbyt dużych obrażeń. Poza tym posiada mało punktów życia, co powoduje, że często zamiast uzdrawiać sama potrzebuje leczenia. Bardzo łatwo ją trafić, więc w walce trzeba na nią uważać, a najlepiej trzymać z boku, gdyż jeśli zajdzie taka potrzeba sama przybiegnie by uleczyć rany któregoś z członków drużyny.

Jako, że Nie - Sława jest jedynym kapłanem w grze, który się naprawdę przydaje po walce, gdy trzeba lizać rany, a także jest postacią ciekawą i rozumną, z którą można często porozmawiać na wiele tematów, myślę że warto jest mieć ją w swojej drużynie.


Boromir.
komentarz[53] |

Komentarze do "Nie - Sława"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.027554 sek. pg: