..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Ciekawostki, część II: Bohaterowie


Postanowiłem, że przedstawię wam kolejne ciekawostki, jakie udało mi się znaleźć, w czasie bardzo bliskiego obcowania z grą. Tym razem dotyczyć one będą bohaterów. Zapraszam do czytania.

1. Kilka zaklęć prawdziwie tajemnych

Kto: Dak'kon
Co: Jeśli jesteś magiem, możesz poprosić Dak'kona, aby poduczył Cię w magii. Wtedy on ujawni Ci sposób odczytania dysku, który jest w jego ekwipunku. Musisz czytać wszystkie pięć kręgów, jakie tam są za każdym razem zdając relacje z nowo poznanych zaklęć staremu Githzerai’owi. Przy okazji, będziesz mógł dowiedzieć się dużo o historii rasy Githzerai. Gdy już tego dokonasz, będziesz miał krótką scysję z Dak'konem. Następnie możesz jeszcze trochę pokombinować z dyskiem. Odkryjesz wtedy jeszcze kilka tekstów. Jeśli masz mądrość 19, możesz opowiedzieć o tych tekstach Dak'konowi, przy okazji zyskując naprawdę mocne zaklęcia. Owych ukrytych kręgów jest trzy, a gdy zdasz swojemu podstarzałemu bohaterowi relację z ostatniego, dostaniesz mnóstwo XP oraz Dak'kon przysięgnie Ci coś, czego nie zdradzę (oraz dostanie +1 do Siły oraz +2 do Zręczności i Kondycji). Ważne jest za to, iż po owej przysiędze, jeśli wskrzesisz Dak'kona przed walką z Istotą Wiekuistą, dostanie on pokaźne bonusy do cech.

2. I jeszcze trochę zaklęć prawdziwie tajemnych

Kto: Ignus
Co: Ignus również jest w stanie nauczyć cię czarowania. Niestety nie jest to proces bezbolesny, gdyż nasz szalony czarodziej zażąda od Ciebie cierpienia. Tak więc, z każdym nowym zaklęciem od niego, tracisz również kilka HP-ków. A zaklęcia te są raczej słabe.

3. Od groma XP

Kto: Vhalior
Co: (Uwaga! Skorzystanie z tej ciekawostki oznacza permanentną i nieodwołalną utratę Vhaliora!) Gdy najdzie Cię ochota na pogadanie z Vhaliorem, będziesz mógł zapytać się o jego motywacje. Jeśli będziesz odpowiednio drążył ten temat i będziesz miał odpowiednio wysoką MDR, INT i CHA, to stanie się możliwe wytłumaczenie mu, że jego istnienie jest niemożliwe. Gdy się o tym dowie, po prostu zniknie. A ty dostaniesz kopę XP-ków.

4. Specjalne umiejętności Mortego

Kto: Morte
Co: Morte może w trakcie gry używać dwóch specjalnych zdolności:

I. Litania Przekleństw - Prowokuje ona dowolnego przeciwnika do zaatakowania naszej latającej czaszki. Dodatkowo, jeśli ofierze nie powiedzie się rzut obronny to dostaje ujemne modyfikatory do ataku. Umiejętność można rozwijać poprzez: odpowiednią rozmowę z ladacznicami, rozmowę z Kradokiem, gdy zaniesiesz mu wiadomość od Jhelai’ego, oraz po rozmowie z Kimaxi Żmijowy Język.

II. Horda czaszek - Umiejętność tę Morte nabywa po uratowaniu go od Lothara. Zadaje ona małe (10-20) obrażenia obuchowe wskazanemu celowi.

5. Zabawne teksty Twojej drużyny

Kto: Cała drużyna
Co: Po uporczywym klikaniu na portret danej postaci zaczniesz słyszeć zabawne kwestie jak na przykład "Gdybym ja mógł tak na ciebie kliknąć, nie miałbyś nawet chwili spokoju!".

6.Od Dak'kona słów kilka

Kto: Dak'kon
Co: Starego Githa, można poprosić, aby nauczył cię języka Githzerai. Następnie, trzeba pogadać z dowolnym Githzerai’em szwendającym się po mieście. Gdy już tego dokonasz, trzeba zapytać się Dak'kona o znaczenie pewnego zwrotu. Jeśli będziesz odpowiednio drążyć ten temat, uzyskasz nowe wspomnienie i dowiesz się w jakich okolicznościach poznałeś Githa. No i oczywiście kolejną tonę XP-eków.

7. Nie-Sławny Morte

Kto: Morte i Nie-Sława
Co: Jak wiadomo, Nie-Sławę można zapytać o każdego członka drużyny. A jak zapytasz ją o Mortego, a potem pogadasz ze swoją latającą czaszką, dostaniesz znów trochę XP-ów oraz dowiesz się kilku rzeczy o Twoim pierwszym kompanie.

8. I znów Morte

Kto: Morte
Co: W Zalanej Krypcie znajduje się przejście do Twojego (!) grobowca. Gdy odpowiednio w nim pokombinujesz, będziesz mógł przeczytać kilka tekstów. W tym jeden dziwnie znajomy... Gdy pogadasz z Mortem na ten temat i zaczniesz go drążyć, Morte zdradzi kolejną część swojej historii, a następnie otrzyma bardzo znaczne bonusy do cech.

9. Zdolności Nie-Sławy

Kto: Nie-Sława
Co: Nie-Sława ma dwie specjalne umiejętności: Czuciowy Dotyk i Pocałunek. Czuciowy Dotyk sprawia, że Nie-Sława traci 4 PŻ na korzyść wybranej ostoty, zaś Pocałunek sprawia, iż wybrana postać traci 9 PŻ na rzecz Nie-Sławy.


Gargulec.
komentarz[29] |

Komentarze do "Ciekawostki, część II: Bohaterowie"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.028014 sek. pg: