..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Ciekawostki, część I: Ogólna


Postanowiłem przybliżyć wam kilka ciekawostek, jakie można znaleźć w grze Planescape: Torment, a które mnie udało się odkryć. Nie bawiąc się więc w zbędne wstępy, zapraszam do czytania.

1. Przydatne serce Zacharisza

Gdzie: Parter Kostnicy (potrzebna jest umiejętność "Gadaj-Kości-Opowieści" oraz skalpel)
Co: Po zagadnięciu pewnego szwendającego się po Kostnicy zombiaka, z wynikłej rozmowy dowiesz się, iż jest on twoim dawnym kompanem, Zachariaszem. Jeśli porozmawiasz z nim chwilę dłużej, trup poinformuje cię, że to ty go zabiłeś, wbijając w niego głęboko jakiś przedmiot. Zresztą, jeśli masz skalpel, możesz ów nieszczęsny artefakt wyciągnąć - okazuje się, iż Zacharisz został zabity... "sercem Zachariasza" (to coś, po użyciu dodaje na stałe +1 do zręczności). Następnie, poprosi cię on o zabicie go. Jeśli tego dokonasz, przy jego ciele znajdziesz kilka miedziaków.

2. Glabrezu w karczmie

Gdzie: Gospoda "Pod Gorejącym Człowiekiem"
Co: Jak każdy (chyba) wie, w karczmie "Pod Gorejącym Człowiekiem" są dwa Abiszaje. Jeśli najdzie cię ochota na utłuczenie jednego z nich i je zaatakujesz, to stojący obok poeta, Ikefons chyba, zamieni się w Glabrezu i zacznie razem z tobą walczyć. Później można z nim też ciekawie pogawędzić.
UWAGA! Czasami dzieje się tak, iż facet nie zmienia się nawet gdy będziesz bił czarne biesy, ale wtedy prawie na pewno zmieni się w dużego Tanar'ri.

3. Pióro do pisania Dhalla

Gdzie: Kostnica, pierwsze piętro
Co: Jeśli zabijesz Dhalla, skrybę Grabarzy, przy jego ciele znajdziesz pióro, które po użyciu (tylko magowie) doda ci 1 punkt wiedzy.

4. Jak użyć zaklęcia obszarowego nie znając go?

Gdzie: Patrz opis
Co: W trzech miejscach w grze można natrafić na przedmioty przywołujące wysokopoziomowe zaklęcia obszarowe:

I. Kajdany burzy, przywołują czar VI poziomu "Seria Błyskawic", do znalezienia w PodSigil
II. Stare perfumy, przywołują czar VII poziomu "Burza Kwasu", do znalezienia na śmietniku w Wewnętrznej Klątwie
III. Pierścień meteoru, przywołuje czar IX poziomu "Deszcz Meteorów", do znalezienia w dziwnej maszynie znajdującej się blisko pustelnika z podziemi Klątwy

5. Drewniana Pułapka

Gdzie: Drzwi na placu szmaciarzy, tuż za Przyjacielem Szpiku
Co: Po otworzeniu wyżej wspomnianych drzwi, ukazuje się portal. Po wejściu w niego, trafiamy do chałupki bez wyjścia. Po chwili wewnątrz pojawi się też jakiś człowiek w asyście dwóch zbójców i poinformuje cię, iż tylko on posiada klucz do wyjścia z tej chałupki i sprzeda ci go za sto miedziaków. Jeśli się nie zgodzisz, facet zniknie, aby po chwil powrócić i podbić cenę klucza do dwustu miedziaków. Jeśli nie posiadasz takiej sumy, pozostaje ci tylko próba utłuczenia drania.

6. Jak łatwo zarobić trochę kasy

Gdzie: Targ w Ulu (potrzebna jest znajomość II poziomowego zaklęcia maga "Szczęście")
Co: Na targu jest Githzerai grający w kości. Aby wygrać sto miedziaków należy rzucić na siebie zaklęcie szczęścia, a następnie zagrać z nim o najwyższą stawkę. Niestety, coś takiego można robić tylko raz dziennie.



strony: [1] [2]
komentarz[60] |

Komentarze do "Ciekawostki, część I: Ogólna"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.082221 sek. pg: