..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Świat

   » Rozgrywka

   » Ekwipunek

   » Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Magia


Czary Kapłana od 1 do 6 poziomu
Boromir.
W tym artykule przedstawiam wszystkie czary kapłana oraz efekt ich działania. Mam nadzieję, że będziecie wiedzieć o co chodzi w niezbyt rozbudowanych opisach. Zapraszam do czytania i komentowania.

Czary Maga od 1 do 3 poziomu
Boromir.
W artykule tym przedstawiam wszystkie dostępne w grze czary, z poziomów 1 - 3 maga oraz efekt ich działania. Wszystko napisane jest w miarę skrótowo jednakże myślę, że każdy się połapię co dany czar robi. Zapraszam do czytania i komentowania.

Czary Maga od 4 do 6 poziomu
Boromir.
Ten artykuł traktować będzie o czarach maga, na poziomach 4 - 6 i efekcie ich rzucenia. Mam nadzieję, że wszyscy się połapią w skrótowych opisach. Zapraszam do czytania i komentowania.

Czary Maga od 7 do 9 poziomu
Boromir.
W tym artykule przedstawiam czary 7 - 9 poziomu, jakich może się nauczyć mag oraz efekty ich działania. Mam nadzieję, że wszystko będzie jasne. Zapraszam do czytania i komentowania.

strona: [1] | wszystkich artów: 4

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci



© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


      Sonda
   Ulubiona profesja to:
Wojownik
Mag
Złodziej
Kapłan
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

      Top 10

      Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

      ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.014918 sek. pg: